Кои сме ние

Ние се ангажираме всеки ден да бъдем близко до родителите с цялата си страст и опит, за да направим всеки един от тези моменти специален.

1946 - Създадена е Артсана Pietro Catelli основава Artsana, търговска агенция, специализирана в производството и разпространението на медицински изделия, която скоро ще се превърне в пазарен лидер.

1958 - Марката Chicco се ражда След раждането на сина си Енрико, наричан с любов "Кико", Пиетро Катели има най-голямата си предприемаческа интуиция: да създаде марка, специализирана в сектора на грижите за бебета, която да посрещне всички нужди на децата от 0 до 36 месеца.

От 1967 до 1998 г. - Първите клонове на Artsana Artsana отваря европейския си клон в Испания, разширява се в Далечния Изток, открива клонове в САЩ, Турция, Бразилия и Аржентина.

От 2009 г. продължава международното развитие Италианският бранд открива нови клонове, включително Индия, Русия, Мексико и Полша.

Нашите ценности:

  • Близост - Слушаме нуждите и емоциите на родителите и децата. Ние ги разбираме, правим ги свои собствени и сме готови да ги посъветваме за правилните решения. Ние знаем как и кога да сме там, в съвършена хармония, без да ги заместваме.
  • Сериозност и компетентност - Отнасяме се към всичко, което правим, с внимание към безопасността и надеждността на нашите продукти, като зачитаме високите стандарти за качество. Ние имаме опит в света на детето от повече от 50 години, знание, което непрекъснато се обновява.
  • Иновации и съвременност - Ние сме силни с голяма традиция, но очите ни постоянно търсят бъдещето, за да намерят технологично усъвършенствани решения, в отговора на нуждите на родители и деца от днес и утре.
  • Нашите ценности - Лекота и яснотаГрижата за детето изисква най-голяма сериозност. Ние знаем това и мислим, че също е важно да знаем как да го правим с лекота. Родителското преживяване е по дефиниция и усмихващо и положително. И нашите продукти са непосредствени и ясни за употреба.